Mittwoch, 15. Februar 2017

СП "Sweet Baby" перший етап

Доброго вечора усім✌🏼️
Сьогодні у мене пост про перший етап СП "Sweet Baby". Завдання тижня є - використати колір (мінімум 3 елементи)   Оскільки у мене альбом буде для хлопчика і кольори в ньому будуть переважно блакитні, коричневі і білі, то я вирішила цей розворот розбавити жовтим💛 Люблю поєднання цих кольорів. Такі вони ніжні і дитячі 😊

Тепер детальніше. На першій сторінці у мене жовта шеббі лєнточка, маленький гудзичок у формі серця і великий ґудзик з мавпочкою. Ну так вона мені сподобалася. Вона з усього набору і вирішила за мене, яким буде колір 💛🐒
На другій сторінці я зробила підложку під фото жовтого кольору. Доповнила шеббі лєнточкою, манюсіньким брадсом, ґудзиком-зірочкою і прекрасний раритетний листок від Prima Marketing🍂 Шкода, що їх вже не випускають😒
Під підложкою ховається маленька кишеньку для тега (до речі на першій також є кишенька)😉
А ось також покажу набір гудзиків, який я купила ще рік тому. Потім за них забула🙈 А це дивлюся на них і хочу наважитися зробити якийсь яскравий альбом. З машинкою, а може з динозавром ... ракєтою? Планетою?😂 "Про це я подумаю завтра"😂
Так все. Бажаю усім гарного тижня✌🏼️

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen